Powered By Blogger

Wednesday, February 22, 2012

Perjalanan Hidup Makin Sukar..

setiap hari memikirkan apa yang akan berlaku..
benda yang tidak aku inginkan sudah berlaku..
ramai yang bersyukur akan kejayaan..
aku bersyukur atas kegagalan..

Gembira je aku tgk orang ramai bergembira..membuatkan aku lupa kesedihan..
aku bersyukur kerana mereka berjaya..aku bersyukur juga aku gagal..
bukan aku mahu gagal selalu,sudah takdir aku begitu..
dalam hati aku berkata "dugaan yang hebat untuk orang-orang hebat..ALLAH sayang akan hambanya yang hebat menempuh dugaan dengan sabar.."

kesusahan yang lain dikongsi bersama,,kesusahan aku??..hanya ALLAH yang tahu..
susah mencari kawan yang susah senang bersama,,susah mencari kawan yang sentiasa ingat kita..
tapi ALLAH sentiasa bersama dimasa senang dan susah,,

1 comment: