Powered By Blogger

Wednesday, December 12, 2012

percutian singkat bersama keluargaaaaaa....

Assalamualaikum w.b.t

permulaan hariku macam biasa..penggera berbunyi..kemudian sahutan suara emak yang memecah kesunyian subuh..hehehe.. :P

balik dari melangsaikan kerja,aku duduk2 menung apa akan aku buat dengan duit rm1juta..hahahahaha.. :P

kemudian adik beradik semua sudah bangun,sume mahu pergi ke lost world of tambun..yeayyyyy!!! sebab aku punb tak pernah masuk lagi..hahaha..

cerita panjang lebar buat orang bosan..mari kita tengok gambar yang sempat di rakamkan..ayuh ayuh ikot...


kejap yew..tgh loading ney..kejap..haaa..tu tgh loading tu...


ok..siap daa...inilah gambar2 yang sempat di rakam..








tunjuk cicak tokek..



ney king cobra je..



the real A.B.C.D.E....



sazatul bidadari kata saya akan jadi ensem kalau xpandang kemera..huhu..


















jumpa dengan haiwan peliharaan frijolito..hahaha..


ini skunk..naseb dy xkentut dlu..klau x,dah bley lawan kentut da..hahaha..



racoon ini bernama ruby..ini friend ruby,ahmadi..hihihi..



breathtaking isn't it??..








pekerja mahu menimah..




we are from thailand..sawadikap... 


pekerja ini claim dy dapat 7 tan timah..


kat sini rupanya RICHARD PARKER lari..









kalau xdapat bli rumah dekat venice,lumut..kte bli rumah dkt tambun jela yew sazatul bidadari..

p/s : nnt kte g sama2 yew sazatul bidadari..

sesiapa yang mahu pergi ke lost world of tambun.ajak saya cbab saya dh pergi..hahahaha..ok..xklaka,, :P















No comments:

Post a Comment