Powered By Blogger

Thursday, June 23, 2011

cakap BESAR!!

weii,,klau aku maen mesti dah score 3 ke,4 ke,,maen macam orang kampung,,
ayat diatas biasa kita dengar klau tgk bola sepak,,maaf bg yang tidak minat dgn permainan yg 20 org kejar 1 bola ney,,
tp ini realiti yang kita hadapi klau menonton perlawanan bola sepak,,
pemain2 yang mewakili negara itu adalah pemain2 terbaik yg ada di sesuatu negara,,
klau xreti main je ckp maen mcm org kampung,,org kampung pown terer maen bola laa,,
dorg lebih ske keamanan yg ada kat kmpg,,jgn condemn org sesuka hati,,
diri sendri pown buat salah,nk tegur org,,

yaa,,aku pown salu cakap BESAR,,tp aku hanya sekadar bergurau,,jika ada yg terasa hati,maaf aku pinta,,
hari ini aku bangga,,MALAYSIA mampu membuktikan bahawa org2 malaysia mampu bermain sukan no 1 dunia ini dgn baik,,tahniah,,walau mereka terpaksa bermain dengan 10 org,,tabik spring kepada skuad MALAYSIA,, :))

jgn cakap BESAR,,nikmat yg di berikan bley di tarik balik dengan sekelip mata,,
bersyukur dgn apa yg ada,,berusaha tangga kejayaan,,
kata kata semangat penting,,jgn kutuk utk menjatuhkan,,teguran membina di alu-alukan,,

tujuan mengarang adalah ingin memberitahu bahawa aku dah dekat sebulan xmaen bola,,
sume kwn2 sibuk mencari duet utk masa dpn,,
bersenam itu dapat menyihatkan,,jgn stress keje yew,,huhu,,

MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA,,

7 comments: