Powered By Blogger

Tuesday, June 21, 2011

mengimbau kenangan lama,,

,hari yg bermula seperti biasa,,tetapi ada misi,,pusat konvensyen sungai siput destinasi dituju,,bersiap2 di pagi hari,,tonton tv untuk meninjau apa yang dah berlaku di malaysia,,banyak yang dah berlaku,,dunia makin tua,, dunia ibarat nenek kebayan yang sudah membongkok menyembah bumi,,hanya tunggu masa ia rebah,,bukan ceramah atau teguran yang hendak disampaikan disini,,hanya mahu berkongsi sesuatu yang saya suka pada masa dahulu,,siapa yang sudah tgk EDISI KHAS??..yang menampilkan JOHAN Raja Lawak sebagai hos rancangan??..tengok atau tidak tidak menjadi masalah,,hanya ini yang mahu saya kongsikan,,sedang melihat iklan untuk minggu ini,tertawa dengan besarnya di ikuti adik saya yang baru sedar dari tidur dan ikut saya gelak sekali,,teringat lagu yang menjadi kegemaran dolu2,, =..=


antara lagu yang buat saya senyum sowg2,, =..=

p/s = Postscript ; jangan kita tertekan dengan masalah kerana masalah itu datang dan pergi,,senyum,,mcm lagu malique,,bila kita senyum dunia tiada penyakit,, ;))

4 comments: